Onze standaard van zorg
Alles wat we doen, doen we met onze standaard van zorg.
We beloven u op de eerste plaats te zetten, met uitzonderlijke klantenservice en voertuigen die worden onderhouden en gereinigd volgens onze hoge kwaliteitsnormen.
We zijn voortdurend bezig met innovatie om de wereld vooruit te helpen, inclusief nieuwe manieren om ons uiterste best te doen voor u, zodat u met vertrouwen op de weg kunt, waar het leven u ook brengt.
Om deze belofte waar te maken, worden onze verhuurlocaties geleid door de volgende best practices.
Complete Clean Pledge
Schone voertuigen hebben altijd prioriteit gehad. Met de Complete Clean Pledge® hebben we onze reinigingspraktijken voor voertuigen en onze sectoren verhoogd, zodat u zich elke keer weer met vertrouwd voelt.
Low-Touch transacties
Wij willen dat uw verhuurproces zo intuïtief en eenvoudig mogelijk is. We streven er dus naar om geavanceerde digitale hulpmiddelen met weinig aanraking te leveren die minder contact maken, zonder dat dit ten koste gaat van de service.
Uitstekende klantenservice
Goede klantenservice begint met luisteren. We nemen de tijd om uw behoeften te begrijpen, zodat we de beste oplossing kunnen bieden. Deze aandacht voor onze klanten heeft ons tot wereldleider op het gebied van mobiliteit gemaakt. Klanten komen naar ons - en blijven bij ons - omdat we altijd streven naar een uitzonderlijke en gepersonaliseerde ervaring.
Voertuigonderhoud en -veiligheid
Niets is belangrijker dan de veiligheid van onze klanten. Wij volgen de richtlijnen van de fabrikant voor het vervangen van banden en het verversen van olie om ervoor te zorgen dat uw ervaring op de weg veilig en ononderbroken is.
Visuele inspectie van elk voertuig
Als onderdeel van onze standaard zorg voeren we een laatste kwaliteitscontrole uit op elk voertuig vóór elke verhuur. Deze extra stap omvat documentatie van de staat van het voertuig vóór elke verhuur, zodat u zich kunt concentreren op de weg voor u.